annahallin

Höst 🍃

AllmÀnt, Familjen Permalink1

Gillar hösten, men helst hade jag velat kunna ta lÄnga promenader i skogen, men kroppen sÀger fortfarande nej tack och jag hoppas nu pÄ stötvÄgsbehandling jag ska pÄ imorgon. SÄ jag piskar mig ivÀg till stan, och trÀnar pÄ 1Life.


Tre pass har det blivit, plus tvÄ med MolidengÀnget, kÀnner mig nöjd trots att jag inte kan trÀna fullt ut som jag Àr van. Har fÄtt sÀnka kraven lite.... eller ganska mycket.

Det har varit mycket folk pĂ„ de senaste passen hĂ€r i Mo. SĂ„ himla kul 😀

Har haft tre lunchdater, tisdag, onsdag och torsdag. Med fina vĂ€nner. Givande samtal som ger kraft och tid till eftertanke💗

I fredags Äkte jag upp till Solberg lite tidigare. Tog med mor och far och Sara. Lite mysfika ute innan de Äkte hemÄt igen.

Jag haltade en liten promenad med Magoo innan jag njöt av de sista solstrÄlarna


Sen kom maken upp lagom till middag. PĂ„ lördagen Ă„kte jag till stan medans maken la nytt golv i förtĂ€ltet bland annat. Jag var pĂ„ cashback möte i stan och det var lapp pĂ„ luckan, jĂ€ttekul! 😀


JĂ€rnet tillbaka till Solberg, solen kom fram lagom till jag kom upp 

Sen har vi bara myst. Vi trivs vĂ€ldigt bra 😊 💗 

#1 - - passionsskrutt.blogg.se:

Kul att du hinner trÀna lite iaf! :)

Till top