annahallin

VILL INTE

Allmänt, Familjen Permalink0
Blir så less på alla som gläds åt plusgraderna ute. Hur tänker de? Att våren kommer och att det blir sommar? I mitten på mars liksom? Hallå! Det blir ju bara trist. Ingen snö att åka skidor på och förmodligen blött lerigt och i värsta fall halka. Nä, tacka vet jag snö , det är ju vinter!!
Jag fick mig några härliga skidturer i veckan iallafall. Först med Anna-Maria på sjöarna vid Bobergsstugan i lördags innan vi gick till grannarna på mellomys och sen på måndagen tog jag mig en tur runt sjöarna. Sen har jag hållit mig till simning och lite cirkelfys. Tur i oturen att det blev skitväder för min fot gillar inte att åka skidor.....Simning går bäst så jag får väl hålla mig till det.
Vårkänslor kan man få på annat vis än att snön försvinner, som tex att piffa med lite tulips...
De här fick jag av mor i veckan. älskar vita tulipaner och det vet hon!
 
Hade köpt själv förra veckan och de stod sig fina fortfarande men inte bladen, de var vissna och fula. Så då blev det så här i stället
 
Nu ska vi iväg på lite bus med syrran. Hon fick en överraskning av oss i 50 års present. Ni får höra sen!
Puss!
Till top