annahallin

Ännu en vecka

Allmänt, Familjen, kalas Permalink0

Snart ny vecka.... Och jag har varit sjukskriven i drygt 3 månader...... Vad händer? Var till ortopeden i måndags, stressfrakturen är inte läkt..... Så får se vad min reumatolog säger nästa måndag. Var och tog prover för det i veckan, och det blev några rör, 12 st..... 


Annars har väl veckan varit som vanligt, simma lite, yoga på torsdagar och frukost efteråt. Fast i torsdags åt vi hos Sara, inte på UH som vi börjar bli less på


Har blivit invald i styrelsen ien nystartad SLE förening på risknivå. Känns riktigt kul att engagera sig i en förening igen. Hoppas det blir bra. 

 

Igår var vi i Bonäset och firade Emmelie som fyllde 24 år i torsdags. Tog inte ett enda kort..... Glömde helt bort det. Tog en skärmbild på min snap film, på Dias såklart..... Men det bjöds på en massa gott 😋 

Idag har vi inga måsten, så skönt. Solen skiner och jag skulle vilja åka skidor, men tror jag lyssnar på skit kroppen och vilar.... 

Idag har vi inga måsten, så skönt. Solen skiner och jag skulle vilja åka skidor, men tror jag lyssnar på skit kroppen och vilar.... 

Kram på er 😘 

Till top