annahallin

Januari 2017 är här

Allmänt, Familjen Permalink0
Det nya året började bra. Vi fick en försenad julklapp, och en väldigt god och fin sådan! 😀 
 
Ska bli spännande och få smaka på den
Vad har hänt mer då, så här första veckan in på nya året?  
Jo, vår stiliga kille fyllde 4 år 💗
 
 
Vi gjorde så himla god mat en kväll, poke bowl med saffranslax 
 
På trettondagsafton var vi bjuden till Bonäset, lyckades inte fota nåt men det var gott och trevligt, ni får kika in på syrrans blogg
Annars har min vecka bestått mkt av sjukhusbesök, provtagning, MR av mitt onda ben, lungrtg, spirometri i Sundsvall som Sofia följde med på. Fått svar på allt. En del bra, en del dåligt. Kontentan är att jag höjer kortisonet och cytostatikan och måste gå på kryckor. Men men. 
 
Helgen blev fin, testade ett nytt recept på lammstek som fick stekas i ugn i olivolja i fem timmar. Väldigt gott! Och Johan bjöd på drinkar och vi åt efterrätt 
 
 
Lördagsmorgon var jag less på å Inget göra. Det blev badhuset, gick hyfsat och simma. Inte som jag tänkt och var van vid men helt ok. Blir fler ggr 
Sen intog vi lunch ute och bjöd över grannarna. 
 
 
 
 
Gott och trevligt som slutade med att vi spelade sällskapsspel hos oss
 
Nu väntar ny vecka. Sara har återvänt till Umeå. Jag ska jaga ortopedtekniska idag. Måste dit och få ett specialbandage för foten. Sen lite mer provtagning, besöka apoteket, fylla på kylskåpet och ja........ Vi börjar så. 
 
 
 
Till top