annahallin

Vardagen tillbaka med en käftsmäll

Allmänt, semester Permalink0

Makens sista semestervecka var förra veckan. Det innebar att han hade sin första arbetsdag igår och jag åkte till Oslo för arbete. Inte varit här sen 1/12. Uj vad jag gruvade mig. Men oj vad härligt det var. Så många innerligt varma kramar på en och samma dag har jag aldrig fått 💗

Det uppvägde hur skitig "vår" lägenhet var då jag kom igår.... Har skurat ikväll.... 

Då jag missade adventskalendern på jobbet fick jag mitt paket idag 😁 


Brända mandlar med chokladöverdrag, med utgångsdatum jan 2017 😂 


Annars har vår sista vecka varit ok. Jag har plockat hallon, pysslat lite och försökt kurera min förkylning 
Myskväll med maken med god mat och bad. Vi testade en ny maskin från tupperwere som man bland annat kan göra egna strips i, och vi friterade sedan i vår nya airfryer som ångar maten. Så sjukt gott 😋 


På lördag hade vi bjudit över grannarna på lite kräftor. Blev en mysig kväll 😍

Simon och hans egna kisse Hans 

Smakade på den goda chokladen som vi fick på lördagen efter träningen på söndagen och den var verkligen god,! 

Godnatt från Oslo 

Till top