annahallin

Mycket....

Permalink0
.....nu. Eller det är det som oftast för mig....helt galet.
Har sedan bröllopet hunnit med och jobba några pass i Umeå, varit på fest och umgåtts med familjen 
 
Här från Svenssons loge i Moliden 
 
 
Har blivit en del skogsturer
 
 
 
 
Och pyssel hos våra hönor och tre tuppar 
 
Kräftskiva med mor och far 🎉 🎉 
 
 
 
 
 
Nu är jag i Oslo efter sju veckors ledigt och det är lite trögt, längtar hem.
Blev en trist start i tisdags med att min telefon la av. Vilken panik på tisdagskväll då jag inte kunde ringa hem och inte hade någon väckaren på onsdagsmorgonen. Men det löste sig, och jag hade turen att få låna en Sony experia av en god vän här i Oslo. 
 
Har träffat Yvonne som jag bott med tidigare men nu flyttat till ett annat boende. Vi tog en fika på åpent bakeri. 
 
 
 
 
Tog en skön promenad innan nattjobbet 
 
 
 
 
Tre nätters jobb, sen åker jag mot Sverige igen. Kommer nog in i resandet snart igen. Blir nog bättre.... 
 
Kram 💕 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top