annahallin

Hatkärlek

Allmänt, Familjen, semester Permalink0
Älskar mitt liv nu,  samtidigt hatar jag det.  
Mycket roligt som händer men jag är (tro't eller ej) egentligen en Hemmamännisk, och när det Blivit lite väl mkt flackande får jag lite panik 😧 
Nåja
Förra veckan mellanlandade jag ju bara två dagar. Avslutade med middag på Linnea och Peter 
Gott som vanligt 
 
 
Åt en jättegod lammtartar till förrätt 
 
Och sik till huvudrätt 
 
Upp kl 05 på lördag, mot Umeå och Barcelona med mobrudarna 
 
Och vilka dagar vi haft.  Barcelona är en fantastisk stad 
Vi hyrde en lägenhet av airbnb och vi är jättenöjda 
 
 
 
 
Vi har turistat,  ätit och skrattat 
La sagrada de familia besökte vi såklart och vilken mäktig byggnad! 
 
 
 
 
 
 
Vi åkte hop on hop off bussen
 
 
Och vi åkte linbana 🚡 upp på ett berg 
 
 
 
Men vi gick ner
 
 
Gänget 😍
 
 
Många vätskepauser i värmen
 
 
 
 
Så mysiga små gränder 
 
 
 
 
 
 
Och massor av god mat
 
 
 
 
 
 
Avslutade med kaffe och kanelbulle på Arlanda 
 
 
Nu är jag i Oslo, hann mellanlanda en dag hemma i mo. Bara och kötta på
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top