annahallin

Advent

Permalink0
Inser att det var ett tag sedan jag skrev här. Hektiska dagar hemmavid som vanligt. Men mkt trevligheter. 
Vi tjuvstartade med glöggen förra veckan, så himla mysigt. 
 
Sen började jag med adventspyntet, då jag inte är hemma till första advent.... Men har försökt och njuta lite mellan varven
 
 
På fredagkväll blev det mys med Sofia och Johan. Simon var inte hemma,  så det blev bara vi. Tre-rätters med löjrom till förrätt och sen plankstek. Lite jacuzzi på det och sen glass till efterrätt och filmen" En man som heter Ove " och kvällen var fullkomlig! 
 
På lördagen hade vi bjudit in Johans föräldrar och värdparet från bröllopet. Lite god mat, bad i jacuzzin och sen såg vi alla filmer och bilder från bröllopet. Vilken trevlig kväll det blev! 
 
 
 
 
Nu är jag tillbaka i Oslo, kom i onsdags. Är inne på min 4:e natt av fem. Längtar hem.  Älskar ju adventstiden mest av allt. Är ju så himla mysigt, vill bara vara hemma. 
 
 
 
 
 
 
 
Till top