annahallin

Snart hemma 💗

Permalink0
Söndag och jag sitter pĂ„ ett kafĂ© i Oslo.  Var pĂ„ promenad dĂ„ regnet kom. SĂ„ dĂ„ blev det en god kopp kaffe pĂ„ Baker Hansen. Hoppas pĂ„ att fĂ„ bli ledig ikvĂ€ll, sĂ„ less pĂ„ jobbet just nu. Vill se fotbollen och bara ha en lugn söndag.  Jobbar dubbelvakt imorgon och hem tidig tisdag. 

Haft en bra vecka annars. 
Hittade Ă€ntligen skor till min klĂ€nning till Sofias bröllop. 



Nu ska jag bara kunna gĂ„ i dom oxĂ„ 🙈🙈

Har lunchat med mina fina vĂ€nner 



Och Daniel hade med sig sina macrones 😍😍




Annars har det varit mkt jobb. RĂ€tt lugnt har det varit, förutom ett pass dĂ„ jag fick en patient med hjĂ€rttamponadsmisstanke, och det blev tamponad.  DĂ„ gĂ„r tiden fort kan jag sĂ€ga. Men patienten överlevde! 

FĂ„ngade en vacker regnbĂ„ge igĂ„r frĂ„n vĂ„rt personalrum 



Nu verkar regnet avta 😊 bara och promenixa vidare 
Ses i Sverige 💗 
Till top