annahallin

Jag har det bra

Allmänt, Familjen Permalink0
Att vara ledig går som smort. Har iochförsig rätt mycket inbokat men jag gillar ju att det händer saker också. 
I måndags tog jag Magoo med mig till veterinären för provtagning. Kullsyskon till honom har drabbats av tollarsjuka och vi vill kolla om han bär på anlagen och samtidigt bidra med blod till forskning. Passade samtidigt på att ta prover på mig själv (fast på sjukhuset) 
Fick med mig sonen i skidspåret på kvällen, premiär för både honom och mig.
 
På tisdag tog jag en hemmadag. Skönt och mysigt. Finns alltid massor och pyssla med, papper å fixa, samtal å ringa.....Sedan att det är fina dagar ute gör ju inte ont direkt. 
 
 
 
På tisdagkväll testade vi en hinderbana som Jennelie tipsat oss om. Och oj vad kul och jobbigt det var. Träningsvärk har då jag haft.... 
Onsdag var en fulltecknad dag med promenad på morgonen, sen till Malin för en fika. 
 
 
Och därefter till Berit för slingor och klipp.
 
På kvällen sjukvårdare på kommunskidan här i Mo. Kallt som tusan var det.
Igår hade jag en mysdag med mor och far på lunch,  och sen en skidtur med Magoo i fina spår och fint väder. Gjorde även bort helgstädningen igår, skönt å slippa idag.
 
 
 
Igårkväll var vi på varvsberget och provade mat inför bröllopet,  trevligt och gott 
 
 
Idag är det fredag, ska ut och äta med gamla arbetskamrater från gamla 7:an 
 
Trevlig helg på er 💗 
Till top