annahallin

snabbvisit

Allmänt, Familjen, Jul Permalink0
Sladdade hem i fyra dagar, och oj vad mycket jag fått gjort.
Började direkt på onsdag morgon med att göra jul. Fick finbesök av Andra och snövit och sen fick jag med mig Simon till stan för att köpa fotbollsskor (när ska hans fötter sluta växa?).



Har fått mina första bloggböcker, jättenöjd, beställde hela mitt första år och de blev 3 böcker,  så nu får jag ta ett år i taget. 



Annars då?Jo, haft körövning, simmat, hjälpt sonen med boken om mig, pyntat färdigt....


Varit på middag hos goda vänner 



Spårat med Magoo och han tycker verkligen om det 


Köpt mig en rumsgran..  


Tycker jag hunnit en massa, väldigt effektiva fyra dagar och nu är jag i Oslo, och efter jobbet igår hade jag A-HLR utbildning till 20, sen bjöd Pia och Toril mig på sen middag. Sen gick Toril på jobb och jag och Pia gick hem till mig och drack glögg och åt skumtomtar 😊


Idag hade vi planerat en promenad men då det är regnigt och halt ute, så blev det soffläge. 

Nä, ryck upp mig nu!! Mot jobbet! 
Till top