annahallin

Sista dagen

Allmänt Permalink0
Måndag, sover länge, regnar ute och man vill bara somna om.
Steker nyttiga pannkakor till frukost, de är supergoda 
4 ägg
4 dl mjölk 
2 msk maizena
1 msk fiberhusk 
Lite salt

Städade och packade lite, och sen tvingade jag mig till simhallen. 40 min simning blev det! 
Mötte sedan upp med fin. Och vi åt vietnamesisk soppa, pho med kyckling! Supergod och Daniel berättade att han åt den till frukost varje dag då han var i Vietnam.. 


Interiören kan man ha många åsikter om, men kan säga att man går inte dit för att det är mysigt i alla fall. 



Tydligen hade det först varit en isländsk restaurang, sedan grekisk, och nu vietnamesisk.... 

Hem och fortsätta med packning och städning, fika med Yvonne och sen mot nattjobb där jag är nu!  
Några timmar till och jag är på väg mot svedala!! 
Till top