annahallin

kortis

Allmänt, Familjen Permalink0
Hemma i  fem dagar. Sen blir det jobb i en vecka innan jag åker mot svedala igen. 
Självvalt för att få livet att gå ihop med två fjällresor inbokade och hockeycuper och klassåterträff. 
Har haft en bra vecka med skidåkning, stadstur, och mys med den här fina killen. 
 
 
Igår fick vi hem Sara från Umeå.  Och jag åt middag med alla barnen på Mamma Mia 
 
 
 
Simon skulle vara med på en innebandycup för skolklasser på skyttis och vi tjejer drog på bio och såg Fifty shades ofta Grey,  efter filmen åkte Sofia på Hornön och jag och Sara upp på skyttis.  Det gick bra för Simons lag som vann sin årskurs 
Priset var tacobuffé och femkamp för hela klassen på Area 1.
Maken fick äta gomaten på Linnéa och Peter med jobbet och sen spelade de bowling 🎳 
 
Lite trött i mössan idag efter att ha kört hem ungdomarna och innan dess körde jag hem maken och en arbetskollega till honom. Blev två svängar till Mellansel .De spelade finalen kl.24...så jag låg 02
Idag ska vi fira Emmelies examen med middag i Bonäset. 
Önskar alla en fin alla hjärtans dag 💞💕💖💗💜😍😘💕💖
Till top