annahallin

sista dagen

Permalink1
Onsdag,  och min sista dag i Oslo då jag flyger hem tidig torsdagmorgon direkt efter nattjobb. Kunde inte sova efter nattens jobb, ibland (läs ofta....) så kan jag bara inte sova. Superirriterande men tyvärr bara å acceptera. Klev till slut upp 14.30 efter att ha stirrat i taket länge nog.
Klockan 16 så drog jag och två vänner/kollegor (Pia och Toril) på tur. 
Vi tog t-bana upp till Frognerseiter och därifrån promenerade vi ned till Sognsvann. 
 
Pia och Toril sätter igång runkeepern (hur det nu stavas) 
 
 
Utsikten var magnifik 
 
 
Efter väldigt mkt nedför kom vi fram till vårt mål
 
 
Och herrejävlar vad många joggare som var där...helt sjukt. Vi trodde ett tag att det var en löpartävling. 
 
 
 
 
Vi tog det bara lugnt vi och stannade för en kaffepaus 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eftet fyra timmar var jag hemma och fick skynda mig med att äta, packa, städa och duscha innan jag skulle iväg på nattvakten. 
Blev en kanonfin dag i Norges vackra natur med det bästa sällskapet <3. Känns dock i benen och jag är rätt trött..... redan.
Ses i Sverige! 
#1 - - Anna från Oslo:

Vilka härliga bilder! Jag får någ ta och besöka sognsvann tror jag :)

Till top