annahallin

kräftor och flytta

Allmänt Permalink0
Puh.....har varit full fart sedan jag kom hem i torsdags. Direkt från nattjobb och hem, sen var det bara att slänga in väskan hemma och åka vidare mot Simons sista fotbollsmatch. Hemmamatch mot Mellansel. Seger med 5-3 och de slutar på en fin andra placering i serien. 
Fredag morgon tog jag sovmorgon, sen lång promenad med min fina kamrat Magoo i det fantastiska vädret. 
Sara kom hem från Umeå och vi packade det sista inför flytten. Micke och Maria kom med en minibuss som fylldes samt husbilen en blev rätt full.
När det var gjort högg vi in på goda pajer och kräftor
 
 
 
 
 
Gott och trevligt.Ser lite groteskt ut med de tomma snaps flaskorna, men jag lovar....det var typ bottenslattar i alla flaskor ;-) Var en väldigt lugn tillställning och vi var tidigt i säng då vi skulle iväg tidigt på lördagsmorgon.
 
Vi har burit, kånkat, skruvat, diskat och plockat. Men nu är det klart!
 
 
Sara bor nu på Älvans väg på Tomteboda i en jättefin tvåa. Lyckades inte ta en enda bild då det var klart....
Lördagskväll gick vi på Allstar och åt gott och så MoDo vinna över HV.
 
 
 
 
 
 
 
Simon lämnade vi hemma då han hade lagavslutning på lördag och hockeyträning på söndag.
Jag och Leif kom hem vid 20 tiden på söndagkvällen efter att ha varit och handlat det sista och skruvat lite till.
Nu får vi hoppas att hon trivs i sin nya lya.
Till top