annahallin

vardag

Permalink0

Väl hemma blir man kastad in i den härliga "vardag" som vårt liv består av till 90%. Jag gillar den trots att den ibland (som de senaste dagarna) kan bli liiite väl intensiv.
På fyra dagar (tor -sön) har Simon haft en träning och fyra matcher. Utöver det har jag tvättat, tvättat och tvättat. Tillbringat en dag på stan och i lördags hade vi 20 st på mat då vi firade vår fina kille i efterskott. Parallellt har Leif kursat med räddningstjänsten hela helgen....
Som vanligt bjöd vi på tacos då lilleman fyller år.




Nöjd men trött <3



Härliga familjen och goda vänner





Den finaste buketten jag vet <3 mina fina ungdomar



Nu sitter jag på Umeå flygplats på väg till Oslo. Blir en korttur. Tillbaka till Umeå över helgen för hockeycup och sen tillbaka till Oslo på söndagen igen.
Hemma är det full fart med träningar och bortamatcher i en enda röra och Simon tycket att det är föööör mycket jus
t nu.
Men sluta vill han ändå inte. Hade ju räckt med att spela i ett lag...inte två som nu...

Ha en fin vecka <3



Till top