annahallin

Snart juni

Permalink0
Idag är det 29 maj, snart juni....helt sjukt vad tiden går.
Är på plats i Oslo igen. Jobba, jobba, jobba. Vädret är strålande men jag ids faktiskt inte he ut mig. Laddar för ett kvällspass istället.
Trodde ett tag att jag inte skulle ta mig hit. Lyckades ju bryta upp min gamla stukning i fredags då jag var ute och joggade.
 
Inte vackert och efter den här bilden blev den bara blåare och blåare. Men tack och lov så gick det och jag jobbade dubbelt igår. Jo, det kändes i foten men inte allra värst.
Helgen som var har vi haft riktigt mysigt med umgänge både med goda grannar och goda vänner, tänk vad rik man är <3
Avslutades med god morsdagsmiddag hos kära syster och fotboll för Simon. De mötte BK Örnen och vann med 0-12, och på måndagkvällen mötte de Anundsjö där det blev vinst med 15-0. De har gjort 45 mål på 5 matcher....say no more...
Nu sitter jag i soffan och har lite dåligt samvete för att jag sitter inne.
 
 
Just nu sitter Sara på ett plan till Turkiet med en kompis. De bokade i all hast för två dagar sedan. 2500 från Sundsvall, all inclusive. Hoppas de får en fin vecka.
Leif och Simon är på klassresa med Simons klass i Östersund. De ska besöka Boda Borg bland annat. Hoppas de får fina dagar! Så hemmavid är det bara Johan och Sofia, och alla djur såklart....
 
Nu ska jag göra några sidor i fotoboken om Thailand innan jag ska ta en promenad i solen upp till Rikshospitalet! 133% idag på de timmar jag jobbar, inte illa.....
Till top