annahallin

Lycklig

Allmänt Permalink0
Sitter i min favoritfåtölj. Omgiven av min älskade familj. Barnen är i köket, ser något på datorn. Maken och Johan grillar till kvällens mysmiddag. Imorgon kommer älskade syster med maken och mina fantastiska föräldrar och äter med oss. Jag är lyckligt lottad. Visst har livet varit kantat med elände och sjukdom, men inte värre än vi kan hantera det. Blev nyss uppvaktad av min älskade make med en fantastisk examenspresent då jag har gjort sista dagen på min praktik på intensiven i Umeå och återigen blivit påmind om hur skört livet är. 
Trivs med mitt yrkesval, och ser verkligen fram emot att få arbeta med intensivvård nu. Har fått arbete i Norge nu på en iva avdelning, kuuuuul!! 
 
Ser nu fram emot en mysig påskhelg med mycket god mat och mys med familjen och till veckan har vi haft turen att få bli bjuden till Saxnäs av våra fina grannar! 
Så nu gör jag påsk, fortsätter sippa på min vinglas och bara njuter av att vara <3
 
Sofia och mina killar från en promenad tidigare idag
 
Stora varma kärleksfulla påskkramar till er alla!! Var rädda om er!
 
Till top