annahallin

sammanfattning.....igen

Permalink0
Som vanligt har jag inga dagliga inlägg men det är som det är, ni får hålla till godo med en massa bilder nu...Sista april firade vi i Bonäset, lika gott och trevligt som vanligt.Albin och Inger myser Sander, Markus och Klara roar sig på sitt vis.... Vi fick jättegod mat, och dryck för den delen Fru Skröder med Lilla Matilde. En tur till brasan som aldrig ville brinna.... Såklart blev det altan-häng. Och en lycklig Albin fick brottas med sin stora idol Per-Åge. På första maj var det kalasdags, Emilie fyllde 22 och bjöd på go'fika. Och Lilla jag fick oxå paket, fast på posten. Månadens glossy box. Tack mig själv :-D Efter några intensiva skoldagar i Umeå den här veckan avrundar vi med ett vinlotteri hos Sundelins. Där kocken Uno bjöd på gott grillat, bland annat. Dax för dragning, tredje pris till Inger, andra till MIG :-D och första till Pernilla. Idag söndag har varit en softardag med krattning, fika m grannen, besök av morfars och cirkelfys. Plus lite hundvård på världens finaste hund <3Nu väntar sängen, har några intensiva dagar med seminarium den här veckan och jag frågar mig själv rätt ofta vem det var som hitta på att jag skulle plugga till intensiv sjuksköterska?? Godnatt
Till top