annahallin

sorry

Permalink1
känns som om jag är liiite dålig på å uppdatera min blogg just nu:-( men tiden räcker liksom inte till, då jag inte gör annat än pluggar, jobbar och kör på träningar. just nu är det tentaplugg varje ledig minut och fysiologin börjar sakta men säkert fastna, men mycket är kvar:-P
försöker väl mellan varven umgås med familjen

var till Umeå förra veckan och passade på å umgås med mina väninnor Gertrud och Anna-Carin :-D blev lite god mat:-D








bodde hos Emmelie som äntligen fått egen lägenhet:-D och hon hade fått jättefint.
jag har hunnit med en sväng till Oslo i helgen som var, men i helgen har jag ledigt med hockeymatch i Härnösand och roligheter med Ledin imorgon:-D

just nu har jag träningsvärk efter min premiärtur på skidor med Carola på rutberget. en mil och det känns idag:-P





skönt å få komma ut lite;-) annars är det mest så här jag njuter av solen....



trevlig helg på er:-D


#1 - - Mimmi:

Läääängtar till imorgon!!

Till top