annahallin

hej å hå

Permalink1
Ständigt ont magen och när jag inte sitter med näsan i böckerna har jag dåligt samvete för det. känner mig som en sur och vresig mamma/fru och vill inget annat att än att detta år ska vara över. men ingen har tvingat mig, har valt det själv så det är bara å bita ihop.
Blev lite mkt i veckan med hemresa från Oslojobb i måndags och direkt på två nätter på Iva. Sen hade Simon match på onsdagkväll (förutom träning mån, ons, tors) och fredagen tillbringade jag med äldsta dottern på vårdcentralen, Friskis, kaffe hos mormor och sen Kvantum. På kvällen var det mina två andra barns tur plus syrran då vi först åt lite mat och sedan såg DM finalen mellan Ulvö Hockey och Modo.
Simon hängde med kompisar och här kollar de in uppvärmningen.



vinst för Modo, här får Ulvön sin silvermedalj :-)



Lördag och det var dax för hockeymatch för Simon igen, vinst mot Ramsele med U13 laget. Hemma blev det mys ute vid brasan





jaha, då blev bilden liggande, bloggar från mobilen och gillar inte det, men men...

Lördagsmiddagen bjöd Sara på, och det blev fondue och äppelpepparkakspaj :-D



Nu är det tidig söndag morgon och jag har skickat iväg Sara på fotbollscup i Långsele, stackars Sara som smällde in tån i en drickaback igår så det är frågan om hon kommer kunna spela.
Jag ska till Husum jag. Simon har U12 match mot Modo. Och imorgon har jag skola i Umeå. Nu ska jag väcka mina killar <3
Hörs!


#1 - - Sofia:

Det gör inget, vi tycker om dig ändå!

Till top