annahallin

oslo

Permalink1
Efter fem veckor hemma i Sverige var det dax för lite inkomster igen....tyvärr. Eller, jag älskar mitt jobb och mina kollegor på hjärtintensiven i Oslo, men jag älskar min familj mer. Och man missar alltid nåt mysigt och trevligt då man reser bort.



Förra veckan jobbade jag bara nätter rakt av, därav min täta bloggning...gick av på söndagen och då gick jag, Pia och Torill och åt superGod sushi.
Kan rekommendera Sushi Adamstuen

Sedan på måndag tog Oslos finaste människa och dessutom vackraste, med mig till ett lunchhak som jag tvekade om jag skulle gå in på.....

Men wow vilken god mat, Vietnamesisk. Till förrätt friterade vårrullar....



Och till huvudrätt biff, grönsaker och ris.

Och med detta sällskap, ja vad säger man....



Denna vecka är det lite tunnare med jobb, har inget ons, tors och åker hem fredag, surt. Men hoppas det dyker upp nåt. Hemma rullar det på. Simon och Leif har varit på ön i helgen på stugsista men Leif fick tyvärr åka hem på lördagen och ta hand om sjuka djur då ungdomarna skulle på kräftskiva. Hockeyn har börjat för Simon, de tränar med 99:orna men Simon gillar inte det och ser fram emot att deras egen träning kör igång.
Nu ska jag gå ut och lapa lite sol. Klarblå himmel och jag börjar 16 :-D
kram på er <3




#1 - - Mimmi:

Kraaam!Hoppas du får jobba in i det sista.

Till top