annahallin

20 års kalas

Allmänt Permalink0
 
Kalashelg! I fredags firade Sofia med sina kompisar så lagom efter mitt kvällspass på iva körde jag, maken och två grannar ned 16 ungdomar till stan.
På lördag var det vår tur att fira gumman och det bjöds på gofika och smörgåstårta
 
 
 
 
 
En av många fina presenter hon fick! Ljusstakar inköpta på nyfunnen butik utanför Umeå som heter Borghällagård.
 
 
Goskiten Ines :-)
 
 
Sofia och Johan, <3
 
 
Och se vilken fin bild jag fick på mina fina ungar!
 
 
Söndagen tillbringade jag och Simon uppe i Bredbyn. Två träningsmatcher, en mot Själevad som slutade med förlust med 3-0 (inte rättvist resultat), och en mot Anundsjö som slutade med vinst 3-0.
 
Nu är jag i Umeå igen, kom igårmorse, har föreläsningar i dagarna två och nu ska jag snart hemåt. Blir å fira sista april hos syrran och Micke, trevligt.
 
Trevlig valborg på er!
 
 
Till top