annahallin

Vintertid....

Allmänt Permalink0
....i ordets rätta bemärkelse:)
 
Så här såg det ut idag på promenaden och jag vill så innerligt att kylan får hålla i sig så att det kommer mer snö.
 
 
Man blir ju inte liiite sugen på att få spänna på sig längdskidorna och ta en tur i skidspåret.
 
 
Ljuvligt ute, och är så glad att jag hann med en tur på både lördag och söndag innan solen gick ned.
 
Annars har helgen varit en av de bättre med myskväll på fredag som avslutades med parisergrillning ute vid grillringen långt in på sena natten, serverat 130 hungriga hockeykillar på KB -03:s cup, mysmiddag med fina grannar, sovmorgon, seriepremiär för vårt duktiga U12 lag mot Modo som slutade med seger (5-1) och nu väntar jag på att äntligen få träna med trevliga motionärer på cirkelfysen :) 
 
Nu ser jag fram emot en härlig vecka. Sara och Simon har höstlov och till helgen kommer mina bästisar (låter som jag är typ 14 år:) från Umeå och det ser jag fram emot, ska bli så oerhört mysigt att få rå om dem lite, det var länge sedan (och det är familjen upptagens fel = vi).
 
Ha det bäst fina!
Till top