annahallin

halvåtta på hornön

Permalink0
Livet rullar på i alldeles för hög fart just nu och jag hinner inte med varken mig själv, familjen eller att blogga i tid....
Helgen har varit intensiv men rolig!!! Och framförallt god!
Började i fredags med fortsättning på vår Halvåtta turné!

Agnetha bjöd in till middag denna gång och det känns som ribban har höjts ett snäpp....glad att jag gjort bort min middag!

Värdinnan fixar med fördrinken!





Gästerna minglar!



Otroligt goda tilltugg till drinken...



Kvällens dukning i lime...



Förrätt....Exotisk chevice....aahh vad gott...



Till huvudrätt var det lammytterfilé med potatis och palsternacksgratäng med portvinsreduktion och grön sparrissallad.....



Sedan avslutades det med något så himmelskt gott....
Creme brulée på turkisk peppar och hallon sorbet float



Vinerna var klockrena och herregud vad mätt jag var.....trevligt och surrigt som vanligt.
Hela gänget!



Nästa gång blir vi i Moliden hos Anki! Längtar redan!
Till top