annahallin

Sista träningen

Permalink0

Hade en fantastisk bra em då jag istället för att laga middag kunde ta en träningsrunda och sedan sätta mig vid dukat bord. Sofia bjöd på jättegod Carbonara....och Dukandieten har inte varit så himla lyckad denna vecka...men men...gött var det:)



Igår hade Simon sista träningen på innebandyn. Så efter en plågsam löpartur (jag skyller på onsdagens bungy pump pass) och körning till Mellansel med Sara och Julia till deras träning landade jag i Moskolans gymnastiksal där 15 barn härjade.
Jag passade på att bjuda på fika, och det var uppskattat:) Tack mamma för att du tömde frysen!







Hela härliga skocken med tränarna Tom och Thomas. Bäst var då jag ville ha lite glada miner och Thomas säger:- Tänk på alla matcher vi vann....och jublet bröt ut då de faktiskt förlorat ALLA matcher. men är de ledsna över det? Nej nej....lika roligt har de ändå! Go´ungar!



Nu planerar vi för avslutning med nåt kul för alla barnen. Och en lite pokal tycker vi de är värda:)

Någon som hade det mindre kul igår var mågämnet. Efter två sjukdagar åkte han på jobbet igår men kände att det inte gick och åkte hem efter 10. Svänger av E4:an och ser polisbilen på parkeringen till hö. Kör vidare och blir sedan invinkad av en polisbil som kört ifatt honom. De sköt honom i ryggen, 40 meter från 90 skylten, då körde han 60....på 50. Jo det är deras jobb, men om han kommit med hög hastighet in i korsningen åt andra hållet hade jag inte sagt nåt...och 40 meter innan det blir 90. Johan var nog mest förvånad över att hans bil hade kommit upp i den hastigheten på den korta sträckan...ha ha...2400 kronor fattigare blev han...surt.

Hörrrni idag är det fredag!
Vi ska grilla och ha myskväll. Det var länge sedan:)
Och i morgon ska jag få snusa på Inez...längtar!

Ha en trevlig helg!

Till top