annahallin

Lite jobb

Allmänt Permalink2
På alla år som jag jobbat i Norge har jag aldrig jobbat så lite....trist på många sätt. Tiden går sakta och lite i börsen är väl de två tristaste. men jag överlever. Blir många promenader och mkt sova.....
Droppen var nog i går då vårt internet i huset la av....tur att Frida oxå var ledig så jag kunde mysa med henne.

När jag kom hem var huset tomt. Så jag kröp upp i mitt favorithörn i soffan...



Som kuriosa kan jag meddela att byxorna på bilden verkligen är STORA på mig nu, gillar verkligen den här dieten:)

Så här såg min middag ut!



Har egentligen proteindagar men lyxade med lite gurka...hi hi...

Sedan när Frida kom hem gjorde hon pizza....fattar ni hur gott det luktade????



Så det blev lite fusk...men det var ju lördag....så....



Kan lova att den var god:))))

Vi började att se en film men då den inte föll någon av oss i smaken blev det Tack för musiken med Niklas Strömstedt som hade Lars Winnerbäck som gäst. Inte min favorit men det var faktiskt riktigt bra!
I det här huset har man verkligen inte möblerat efter TV:n. Den är intryckt i ett skåp...



Mys med många tända ljus



Och Frida eldade i kaminen



Idag söndag var internet ff inte igång så det blev att läsa bok och ta en joggingtur. Skönt var det och det gick riktigt bra!
Simon har oxå sprungit idag....Kommunterrängen. Det blev en fin tredje plats för go´killen. Pratade med en glad kille efter loppet:)

Har inte riktigt koll på hemmaläget, men vet att Sara har kommit hem från stan då sovit där med några kompisar inatt och att Simon åkt till mormor och morfar för att mysa då han är ledig från skolan imorgon. Leif har varit på tävlingen med Simon och sedan blev det potatisupptagning i Hållen. Ikväll blir det väl cirkelfys antar jag.

Imorgon är det måndag....får snart åka hem:) LÄNGTARRRRR!!!!!!! Blir ju bara hemma en kortis, åker en tur till Oslo igen innan vi åker till Kenya, KENYA! Fattar ni?

Ska kanske jobba lite ikvæll oxå hade jag tänkt, är nämligen på jobbet. A7, lung-, hjärn-, öron-näsa-hals cancer och malignt melanom...muntra diagnoser? Tror inte det....

Ha de:)
#1 - - fjällripan:

Det ser riktigt mysigt ut där iallafall. Vad var det dieten hette...? Såg dej när du var ute med hunden i måndags när vi var på väg till fjällen :) Ha det så bra!

#2 - - Mimmi:

Kul ställe för TVn.

Till top