annahallin

here we go

Allmänt Permalink3

Hade tänkt mig ett inlägg med bilder på hur vi packar och fixar men det blir bara en hälsning från oss. Det mesta är packat och klart, återstår bara det sista imorgon. Ni vet...necessären och att stänga väskan. Tömma sopor, vattna blommor, tömma kylen och sedan styra kosan mot Sundsvall och tåget som ska ta oss till Arlanda.
Kenya och äventyret väntar på oss:)) Har nog inte fattat riktigt att vi ska iväg....men jag återkommer med en utförlig rapport om 16 dagar!!
Hade stora planer på att hinna på styrelsemötet på gården ikväll, hade så gärna velat träffa alla för det var så himla länge sedan och vi skulle äta och dricka gott då vi haft två jubilarer att fira, men jag förstod att det inte skulle bli så. Jag menar...nu är klockan 22 och jag har inte ens varit i duschen...suck.
Men nu ska vi ha det gott! Och Dukan dieten lämnar jag hemma! Det kan jag lova!!!

Ha det bäst alla för det ska vi ♥

#1 - - Lena:

#2 - - Lena:

Hej !

Va härligt att få åka i väg, ha en underbar resa o knäpp massa

Kort så vi oxå få se :)

Många kramar från snart fd. Mo-bo

#3 - - fjällripan:

Men du så kul, vilken, upplevelse att åka dit!

Ha det så härligt och precis; knäpp nu många bilder så vi också får se! :)

Till top