annahallin

hej hej

Allmänt Permalink1
En snabb hälsning från John Collets allé så här på lördagkvällen. Har jobbat inatt så jag är nyvaken. har sovit rätt bra men som alltid har jag lite svårt att sova länge då jag jobbat natt. Tog mig en promenad innan det blev allt för mörkt. Skönt att röra på sig.



Idag har mormor gjort mig sällskap på promenaden :)
Pratat med Sofia oxå. Allt bra hemma. Hon och Simon har gått promenad med Manolito idag och Johan och Leif tog en joggingtur efter lite jobb på övervåningen. Johan var på krogen igår så Sofia fick masa sig upp i natt och hämta sin älskling.
Det ryktades om att de efter joggingturen skulle göra en brasa och dricka o´boy med rom ute vid den innan det blir grillning och hockey.....låter fantastiskt mysigt, men å andra sidan så har jag krupit upp i mitt favorithörn i soffan, så näe jag är inte bitter...



Två nätter kvar! Känns uuunderbart!

Nu ska jag följa Brynäs - Modo på Allehandas blogg, hoppas på vinst ikväll!

Muken ♥
#1 - - Mimmi:

Snart får du vara med och mysa också.

Till top