annahallin

advent:)

Allmänt Permalink1
Lagom till första advent får jag komma hem till Sverige efter 9 dagars jobb i Oslo. Mor och far hämtade en ganska trött dotter på flyget....för att kastas in i vardagen direkt med storhandling på Kvantum med mina brudar ♥
Sedan blev det myskväll och jag belönade mig själv med en sådan här för gott utfört arbete...



Johan funderar på att börja med en ny karriär....pizzabagare, varför inte?



Sofia blev lite fnittrig av vinet...??



Johans kusiner Ludvig och Adrian kom med Agneta och Nisse och hälsa på. Mysiga killar:)
Sofia bjöd på kladdkaka.



Ludde och Simon tar för sig!



Killarna och Sara myser i Johan och Sofias soffa och ser på idol



Nu har vi jul i vårt hus. Både ute och inne, sååå himla mysigt. Har precis ätit julkorv med potatismos och nu ska vi snart på cirkelfysen. Ikväll blir det glögg:)

Idag har vi även varit en tur till Hållen för att sätta upp flaggstångsbelysningen som farmor och farfar har fått i julklapp i förskott. Utan att gå in på detaljer så kan jag säga att den är INTE på plats...ha ha....får väl se hur det blir. Och maken är ganska bestämd på att vi INTE ska ha någon sådan...

Mys mys på er!

#1 - - Mimmi:

Då förstår jag varför du inte svarade på telefon. Koncentrerad på arbetet. ;)

Till top