annahallin

Oslo

Allmänt Permalink2

Anlände sen söndagkväll och hade turen att stöta på en annan sköterska som skulle åka samma flygbuss som jag och hämta ut nyckeln på samma ställe. Hon guidade mig rätt och jag sparade mkt tid på det! Innan jag packat upp och bäddat och fixat var klockan närmare halvtvå och när telefonen ringde 7.40 så gjorde jag nåt jag aldrig gjort förut....jag svarade inte. Kände att jag behövde sova ut och landa lite innan jag skulle stressa iväg på jobb. Sov till 10 och sedan var det datortid innan jag tog en tur till affären.

Jag och en tjej från Göteborg bor i källaren på ett jättefint hus:) Jättefint och mysigt.
Här står jag i hallen och tar kort in mot köket...



Toan är dörren rakt fram.

En annan vinkel....



Kombinerat mat-TV-rum



Från andra hållet, jag bor i rummet där dörren står öppen



Jag bor i det högra källarfönstret, Dedicare har tydligen hela huset.

Fint område, kan nog trivas här:)



Blev helledig idag, hade väl hoppats på en kveldsvakt men jag måste säga att jag har det toppenskönt i soffan just nu:)
Ska ta på mig och gå ute en sväng nu. Kolla upp vilken buss jag ska ta imorgonbitti och sedan blir det att köpa hem Modo-matchen ikväll. Imorgon börjar jag 07.30, då börjar slitet och släpet.

Sara har Prao den här veckan och ska var med Leif, hoppas hon inte avlider av tristess. Sofia hade körlektion och sedan tid på sjukhuset. Tur att Simon inte hade någon innebandyträning, det hade blivit tight med middag annars då de kommer hem sent från stan idag. Den här veckan blir kanon, ingen innebandy och ingen hockey? men Simon ska åka till Sidensjö och provträna med deras fotbollslag på tisdag, han är lite sugen att börja lira med dem då han har några hockeykompisar i det laget.

Nej, nu blir det en motionsrunda på Oslos gator! ha det gott!

#1 - - Mimmi:

Va fint du bor! Nu ska jag snart åka och handla. Kramis

#2 - - fjällripan:

Det ser ju jättefint ut :) Ha det gott!

Till top