annahallin

18-års fest

Allmänt Permalink3

Har hållit på i fyra timmar och försöka ladda upp bilder till bloggen och resultatet är två ynka bilder, vet inte vad felet är men datorna är urtrög idag. Trög är hela familjen Hallin oxå. Jag har sovit dåligt och är förmodligen allergisk mot min nya rengöring och foundation från Mary Kay då mina ögon har svullnat upp och svider. Så det har blivit många pauser mellan tvättning, packning, matlagning och strykning idag.
Packningen är klar och nu ska vi snart åka till Husum där Simon spelar två innebandymatcher.

Igår firade vi Emmelie, massor av god mat och värsta fikabordet.....det får ni fantisera om för de bilderna ville inte vara med här...men syrran kanske lägger upp dem på sin blogg??

De bilder jag lyckades ladda upp var de här två, Sofia, Emil och Ingela som övervakar Emmelies paketöppning:)

Emmelie fick en massa bra och ha saker inför flytten till hösten. Kändes som hon var rätt nöjd med dagen och presenterna.

Här är delar av ungdomarna som mumsar i sig...

Gott och trevlig såklart men det känns i huvudet idag....skulle inte ha tagit den sista mojiton....

Nu drar jag på jobb igen och bloggen lär som vanligt inte uppdateras nå nämnvärt. Då jag ska bo inne i Oslo denna gång så hoppas jag att jag orkar leka turist någon dag, men jag lovar inget. Vet hur det brukar vara då man väl har fritt...då är ryggläge en favoritsysselsättning och man ids oftast inte ta sig för något annat.

Längtar till 8/4...då är jag på väg hem igen. Tur tiden går fort då man har kul...eller??

#1 - - fjällripan:

Ha det så bra i Norge, förstår att det känns motigt, men precis som du säjer: tiden går fort när man har kul ;) skulle vara roligt att se lite bilder från Oslo, för där har jag aldrig varit :)

#2 - - Mimmi:

Tack för en mysig kväll! Vi ses ju snart igen kram

#3 - - Katta:

Jag tålde inte heller Mary Kay´s foundation! Men det gick bra att lämna tillbaka...

Till top