annahallin

här bor jag:)

Allmänt Permalink3
Känns rätt OK att jobba natt då vädret är pissigt! På med sovmasken och i med øronpropparna och man somnar som en gud. Sedan att jag måste upp och kissa varannan timme är en annan sak...

Måndag eftermiddag drog jag på mig joggingskorna och tog en tur. När jag kom hem så fotade jag lite. Bor i ett av Oslos finare kvarter och det är verkligen supermysigt!





Här är infarten till min gata



Mitt hus, ja det känns lite som så då jag är helt ensam just nu! Och det gillar jag! Vi kan bo 5 stycken!



Om vädret var bättre hade jag nu suttit här och myst lite...



Mysig lite vildvuxen trädgård!



Taget från hallen



Køket



Sällskapsrum....oj vad bilden blev suddig?



Badrum en våning upp



Jobbar natt nr:2 nu.

Behøver jag säga att jag längtar hem?
#1 - - fjällripan:

Men så fint, riktigt trevligt inrett :)

Det där problemet med att hela tiden gå på toa, har jag också när jag jobbat natt...så jobbigt och sömnen blir ju så störd...



Ha det så bra :)

#2 - - Mimmi:

Men guuud så mysigt och fint. Kramis

#3 - - Malin Pettersson:

Hej igen! Nu är gardinen färdig iallafall! Fick ett tok-ryck idag och sydde bort lite i min hög medan jag hade riktigt många kunder idag trots fint väder! Resten av fam var på Rövarbyn. Vad fint du bor i Oslo! Kram M

Till top