annahallin

Mer svammel

Allmänt Permalink8

Fick fart på datorn och kunde ladda øver lite bilder till mitt konto på blogg.se. Så nu kan nattugglan blogga lite:) man får ju lite abstinens och har men inte tid (hemma i Sverige) så funkar inte internet (i Norge) eller så har man inget att blogga om...(mest i Norge).

Har haft turen att jobba på en och samma avdelning. Har varit på en snabbvisit på en annan avdelning men nu ska jag vara hær på ortopeden S105 tills jag åker hem på TORSDAG!!!! Gud vad jag længtar!

Gør min 6:e natt och nu har man vænt på dygnet rejælt. Går min sista natt ikvæll søndag och ska sedan vænda tillbaka dygnet....och det brukar inte vara helt komplikationsfritt!

Idag sov jag till kl.17, masade mig upp och såg AIK-MoDo på livebloggen på Allehanda.se men det var en sorglig tillstællning.....

Passade på att fota mitt nya boende på Søsterveien 17:31.

Mitt rum:



Ja jag vet....men stædat och bortplockat har jag inte tid med att ha hær!!

Hær ær korridoren, det ær tre rum som delar toa och dusch, på andra sidan ær det oxå en likadan korridor som mynnar i køket længst ned, så det ær sex rum som delar køket



Køket





Hær sitter jag och føljer Modo-matchen, tror minsann att jag ser lite sliten ut....



Inte mkt mat i kylen....men vi har som sagt inte mkt tid till att laga mat.....

Min hylla ær næst øverst



Vi dricker cola, energidryck och mjølk:))



Och nær vi inte hinner/orkar laga mat.....blir det sånt hær kulinariskt på matsedeln:)



Med kyckling korv och tomater som førrætt...

Påsarna på tallrik in i micron...



Och .....voilà...lax med blomkål, ørt youghurt och byggris....?

Fullt ætbart, faktiskt! Inte så gott som familjen fick mumsa på hemma ....de åt en risotto med kyckling till...men herregud...man ska inte klaga!

Simon hade turen att få følja Lukas till Solberg på lørdagen och åka slalom. Då fick han chansen att prova sina nya utrustning! Han hann hem lagom till AIK-MoDo som han såg på tillsammans med pappa Leif, Grann-Arne och hans pojkar Mikael och Joakim. Sofia pysslade nog med annat och Sara vet jag faktiskt inte. Hon kom hem mitt i dagen på lørdagen från Mellansel dær hon sovit øver hos en kompis.
Sofia hade myskvæll med Jennelie på fredagkvæll med middag på Indiska Mombay Town och sedan Bio:)
Idag søndag har Simon træningsmatch i Nordingrå mot Høga Kusten Hockey, de ska bara spela med två femmor så han får nog spela sig less! Sara har fotbollstræning och Sofia har cirkelfysen....fullt upp som vanligt hos Hallins:))

Mor och far ær på plats på Lanzarote, Sofia hade fått SMS om att allt var bra, hoppas att de får en skøn semester.
Før mig har nedrækningen børjat, bara fyra dagarkvar att arbeta innan jag jag flyger hem till Sverige igen, ååååååh vad skønt det ska bli.

Måste få avsluta med en sån dær bild som alla ungdomar har på facebook, av sig sjælv taget i spegeln...hi hi...



Nyduschad och redo før jobb!

Næ nu har jag inte tid med er længre, har en gammelkrok med lågt blodtryck, høg puls och temp på 40,3....illa illa...

Tjao så længe!!

#1 - - Sofia:

Tycker synd om den som har hyllan längst ner i kylskåpet :)

#2 - - Mimmi:

hahaha precis va jag tänkte Sofia!!

#3 - - Sis:

Jag bryr mig inte næmnvært då det inte ær min hylla...hi hi....

#4 - - Mimmi:

Att det inte var din hylla det förstod vi =)))

#5 - - Nilla:

Du är duktig du, hur länge blir du hemma sen då?

Kram

#6 - - emmelie:

du är rolig du moster! Rolig bild, fin varen!

#7 - - emmelie:

du är rolig du moster! Rolig bild, fin varen!

#8 - - Åsa Lind:

Patient i chock o du sitter vid datorn...det är rätta takter det. Kram studiekamrat!

Till top