annahallin

Resumé....

Allmänt Permalink1
......av veckan som gått kan väl sammanfattas med plugg, och hockey. Simon har avverkat tre matcher och två träningar.
I onsdags var jag och morfar och tittade på honom då han spelade U10 match mot ÖSK och det blev en seger! Hemma hade vi besök av en kompis som hjälpte Leif med att gjuta golvet till toan:)) äntligen en början iaf!!
Torsdag var det träning och i fredags hade vi match mot Järved och vi tog en tur hela familjen till Bjästa för att heja på lillebror som gjorde en kanonmatch (U10) och vi vann med 8-4 mot Järved:))



Sofia var gullig och tog cafeterian istället för mig så jag fick se hockeyn...



Samtidigt fick hon stå inne i värmen:)

Killarna i båset, en liten styrka men de vann ju ändå!



Ett snabbt fredagsmys och sedan bums i säng för att ladda för match nr:3, U11 match mot Kramfors. Tyvärr blev det förlust med 3-5 och Simon var inte riktigt nöjd med sin insats trots att han nätade!
Efter matchen var det bara att ge gärnet hem för att ladda om för hockeymatch mot familjen Gripenroths.....trots kylan. men det blev en klen uppslutning på plan och vi får försöka ta det lite längre fram....

Tappra spelare...



Tur det fanns varm choklad och värmestuga....





Några fler blev det inne på innebandyplan, fam Hallin mot familjen Gripenroth, 3 mot 4....här har ni Hallins lag...



Blodigt allvar...







Sedan var det beställt baugettet med parmaskinka, soltorkade tomater, mozarellaost och basilika och vi fick än en gång se Modo förlora.....

Mys i soffan <3





Lite mat och sedan toscakaka med tobleronefyllning, mumsigt god! Sofia hade bakat!



En konjagare.....



Lite dans....



Mera mys....



Mera surr.....och Leffe serverar drinkar....



En helt OK kväll:)
Imorgon åker jag till Norge, känns ganska okej, är bara borta 10 dagar och blir hemma 3,5 vecka nästa gång så......

Då hinner jag förmodligen med lite fler såna här turer med myskillen min och kanske på skidor...om jag törs....



Nu ska vi ladda om och åka till Bonäset och fira bäst-Micke som fyller 50 år idag! De kom hem igår kväll från deras kryssning i Karibien!

Hörs!
#1 - - Mimmi:

Det var så mysigt att ni kom.

Till top