annahallin

annandagjul

Allmänt Permalink1
Sov länge på måndagen och sedan gick jag och Sofia en kort promenad och tittade på Johan och Simon som åkte skridskor på skolan. Halt överallt, går inte att gå avslappnat även om man har broddar. Skittråkigt:(

Vi hade turen att få åka bort och äta ännu en dag. Denna gång till Hornön till Johans föräldrar och extra kul var att hans storasystrar var hemma från Stockholm så vi fick träffa de oxå:) Och döm av min förvåning då jag skulle tömma kameran på bilder och alla var på lilla Julie, som nyss fyll ett år och är dotter till Johans äldsta syster Sofia och hennes Magnus.
Ha ha...lustigt vad en liten människa kan ta så mycket uppmärksamhet och trollbinda totalt....



Stolt mormor Agnetha:)



Här bjuds det på tårta, lite försenad till Julia som fyllde den 20:e och på dagen för pappa Magnus som fyllde år:)
Gott tyckte Julie det var!



Trevlig kväll var det och som vanligt går klockan aldeles för fort....hej och hå....

Nu är det onsdag. Leif och Johan jobbar medans vi andra bara slappar. Simon har hockeyträning alla dagar så jag vet ju vad jag gör mellan 14-17 varje dag iaf. Just nu är han ute på isen på tjärn och åker, lite uppvärmning inför träningen. 
Jennelie och Sofia är ute och går med M och vår nya familjemedlem för en vecka, Snövit. Andrea och David åker till Israel en vecka och vi har fått äran att ha henne:) 

Nej nu är det dax att ropa in killen, lite lunch innan träningen skadar nog inte.

#1 - - Mimmi:

Konstigt vad de små gör med oss =))

Till top