annahallin

28 september.....

Allmänt Permalink3
......är min ♥storasysters♥  födelsedag!
Så derfor sier jeg gratulerer så mye med dagen fra meg i Norge!



Men jag har många andra jag känner som fyller denna dag! Elisabeth Nordgaard, Ewa Sjöström, Annika Daun, Karin Forsberg och Johan Svensson. GRATTIS till er alla ♥ Känner säkert nån till som jag glömt....men  men...

Nu börjar hemresan närma sig med stormsteg och det känns jätteskönt! Har varit lite tunt med jobb efter helgen, trist att vara ledig allt för mycket. Man gör mest av med pengar och det är ju mindre bra....

Idag har jag och Anita varit till Strömmen och fikat......



...och tittat runt i lite affärer och varit på vinmonopolet och handlat vin och på Ica och handlat lite mat....



Har mina tankar hos älsklingsmaken som är i Umeå för att göra en angio i morgon. Känns lite läskigt att vara i Norge men håller tummarna att det går bra. Har han tur går de in i handleden istället för ljumsken och vi hoppas att de inte hittar nåt att åtgärda! Han kommer hem på torsdag som jag, men är sjukskriven hela veckan då han inte får lyfta tungt.

Barnen är hemma själv, jag tyckte att mormor kunde komma och bo med dem, men det tyckte Sofia var onödigt.
-Mamma, det fixar vi!
Men jag vet att det inte gör sig av sig självt!! Stolt och glad är jag över mina barn ialla fall!!

Sofia hade fyra prov att plugga till så hoppas att kärleken hennes håller sig borta och inte kommer och stör henne....nej, skämt och sido. Hon pluggar ändå ...men...ja ni vet....

Idag har jag fått alla fönster putsade och hela huset storstädat!! Åååååhhhh vad jag älskar RUT!!!!! Jag har även beställt nya gardiner av Malin på Hemlängtan i Domsjö. Både till köket och vardagsrummet......ska lägga ut bilder sedan!! Längtar till att få göra höstfint!!

Nej, hörrni nu ska jag sova lite inför nattjobbet ikväll! Har varit slav vid datorn då jag har tillverkat fem fotoböcker  de senaste dagarna! Min nya hobby!

KOS OG KLEM!!
#1 - - Mimmi:

Tack tack. Klart brudarna och grabben fixar det men det är desto skönare när mamma och pappa kommer hem. Tur ni får komma och äta på fredag.

#2 - - Malin Pettersson:

Håller tummarna för Leif. Tack snälla för reklamen du gör för min butik! Jag längtar tills bilderna eller hellre tills jag är pigg och kan se det i verkligheten!

#3 - - Anna:

Jag røstar på det sista Malin! Att du blir pigg fort!! Håller tummar och tår før dig!!

Till top