annahallin

still going strong

Allmänt Permalink4
Wow vilken höjdarkväll vi hade på lyan i går! Björn Skifs är 64 år och fortfarande kan han trollbinda en hel arena! Snacka om fullfjädrad artist!!

Vi började kvällen med en drink till hockeyn hemma hos oss



Leif seglade in sent som vanligt då han varit på larm.

Mammas finingar ♥



Sedan drog vi in till stan (än en gång gläds jag åt att mågämnet har körkort) och mötte upp mor och far och Dick och Anette.

Vi intog loge nr:7 och åt en god trerätters middag.



Mor och far, nöjda efter att ha fått Finna sålt :) De skrev i fredags!



Stämningen var hög :))



Hela kvällen..:))





Showen var superbra...mer än nöjd var man efter några timmar!





Sedan fortsatte vi kvällen på Statt...



Ingen kommentar..



Leif och Lennart skulle på efterfest i Lennarts garage men jag lyckades avstyra det hela...och de fick åka i bagaget hem...hi hi...



Seg som vanligt dagen efter tog jag mig på styrelsemöte kl.9, men hann bara vara med en liten stund då jag lovat Simon att följa med på kommunterrängen. Det gick lite bättre den här gången, inga tappade skor och han fullföljde hela loppet!
Med var oxå kompisen Emil, här har ni de duktiga killarna.



Starten...



Nu har vi varit på cirkelfysen och degar i soffan...har en lååååång "att göra lista". Det är bara att börja beta av den, ingen återvändo!
Är fruktansvärt irri just nu! Har världens finaste filmsnutt från showen som jag vill lägga ut, men det vill inte funka:(

Myskram ♥
#1 - - Mimmi:

Väntar med spänning på snutten =)

#2 - - Millah:

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#3 - - lovisa:

GOdmorgon:)

#4 - - Kak:

sv: just nu är det svårt att säga - jag är hemma och är sjuk. Men jag hör av mig så fort jag piggnat till ! :)

Till top