annahallin

trött Anna.....längtar efter att få äta en Semla....

Allmänt Permalink3
Börjar känna mig lite sliten efter att ha börjat 07 alla dagar utom i söndags.....att jobba kväll är absolut det bästa....för det innebär sovmorgon....me like:)) Men nu är det bara 2 dagars hårt jobb kvar....ska bli så underbart...men jag får tyvärr inte träffa min söta döttrar på fredag :(
Sara åker på konfirmationsläger i Solberg på torsdag och Sofia ska till Per i Bredbyn direkt efter skolan på fredag....har inte förlåtit hon ännu!!! Hur kan Per gå före migˆˆ...va?? Nu är det slut på överföringar till hennes konto...;))
Men förhoppningsvis är vi alla samlade på söndag.
Jag tror Simon kommer att tycka att det blir toppen att få rå om oss utan sina systrar....det blir nog till att bada bubbelbad på fredagkväll med mina älsklingskillar...nej...inte Manolito...det blir lite trångt då....och lördagkväll ska vi på hockey MoDo-Färjestad.

Har arbetat hela tiden på A4. Idag bytte jag avdelning till A2, infektion och njure (nyre på norsk), betydligt lugnare kan jag säga men inte lika trevlig avd.....jobbar nu bara ons och tors innan jag vänder åter mot Svedala på fredagmorgon...

Tänkte vi kunde gå lite husesyn där jag bor nu....häng med....

Köket som är direkt då man kommer in....och de andra två bilderna är från vardagsrummet.



Utsikt från altanen...



Korridor och mitt rum.....



Rätt trivsamt faktist.
Nu ska jag äta lite, skypa med familjen innan de drar på cirkelfys och sedan ska jag i säng tidigt!!!

Kan ingen komma med en Semla....skulle vara sååå gott...





#1 - - Sofia:

Vi har semlor i frysen, du får vänta tills du kommer hem.:)

#2 - - Mimmi:

Den som väntar på något gott....=) Syns på lördag.

#3 - - Mimmi:

Nu är det nära till semlan!

Till top