annahallin

31 Mars Borta bra men hemma BÄST!

Allmänt Permalink2
Igår var jag på resande fot hela dagen tillsammans med Gun! Här är en bild från flygplatsen i Trondheim, jag är extra glad för jag har precis shoppat på taxfree....
Tack Gun för trevligt sällskap (vi var lite fnittriga..trötta..?), det var skönt att ha sällskap , tiden gick lite fortare när man hade någon att surra med.



Väl i Stockholm högg vi in på jättegod Sushi och Gun åkte till Östersund och jag till mitt Ö-vik, där mötte maken och Manolito mig på flyget! Hem och krama Sofia (Sara var på träning) och sedan åkte jag bort till skolan där Simon hade innebandyträning, jo han blev rätt glad då han såg mig....sen blev det mys och bokläsning i mammas säng.


Jag tycker det är fantastiskt skönt att vara hemma och speciellt till ett hem som är städat och tvätten borttvättat!Tack mina älsklingar!
Maken fick en Lagavulin, flickorna parfym och tuggimmi och Simon ett spel och godis! Alla nöjda och glada!


Idag har jag lite att stå i! Räkningar måste fixas, dammsuga, promenad med hunden, in till stan och handla, hälsa på svärmor som ligger på sjukhuset , utvecklingsamtal med Sara och sedan ikväll gympa med brandmännen och sedan hämta Sofia efter dansen..puh!
Sedan vill jag gratulera Eveline som i fredags tog körkortet! Grattis!
Nu måste jag sätta lite fart!
Hej så länge!
#1 - - Syster Yster:

Välkommen tillbaka till verkligheten! Leif får semester nu när hushållerskan är tillbaka.

#2 - - Sofia:

Det är skönt att ha dig tillbaka, du har varit saknad. Och tack för mkt goda parfymer:)

Till top