annahallin

29 MARS Sista dagen

Allmänt Permalink2
Så äntligen sista dagen innan hemresan, och vet ni vad jag möttes av imorse..? Jo det här....






Ja.vädret är verkligen varierande här i Sykkylven...det måste säkert ha kommit minst 15 cm..!

Nu ska jag snart iväg på mitt sista arbetspass för den här gången, imorgon flyger jag och Gun hem, vi får sällskap ända till Arlanda där vi ska äta sushi!

Lillälsklingen har sammandrag idag i Hörnett, vår toppen Andrea har ryckt in som förälder då jag är lite opasslig och Leif har jour som han lyckades byta till kl.13, så han såg första matchen som dom fölora mot ÖSK, andra matchen mot Svedjeholmen förlora de med oxå, Simon gjorde första målet i =), tredje vann de mot Husum och fjärde mot MoDo förlora de oxå, men nu ska vi komma ihåg att de spelar mot de som är födda -00, de flesta i KB är födda -01 och -02.

Ska försöka packa lite nu, jag och Gun har sett en romantisk komedi, Wedding Date som vi hittade i filmsamlingen här....nu har hon gått på jobbet och jag måste nog sätta lite fart.....

Trevlig fortsatt söndag önskar jag er alla där hemma i Sverige!
#1 - - Sofia din dotter you know.:

Det har också snöat lite här idag men det smälter nog snart för vi har +grader:)

När bror kommer hem ska han få beröm, puss vi ses snart!

#2 - - Anonym:

Vackar bilder. Vi fick snö igår men det är plusgrader och slask nu. Det ska vara varmt några dagar nu. Simon och gänget kämpade på bra idag. Hugo fick en puck i magen men efter ett tag så var han med igen. Mamma har ingen dator just nu för Micke håller på att fixa till den. Dom åker till Viksjö imorgon till Tisdag. Hon kom inte ihåg om hon sagt det eller inte.

Kramis

Till top