annahallin

Lördag kväll

Allmänt Permalink4
Datorer har aldrig funkat här i Enskede då det inte brukar finnas nåt trådlöst att låna signal från i närheten, så döm av min förvåning då jag kopplar upp min dator och den hittar ett nätverk=lycka!
Kom igår till storstan och åkte direkt ut till Huddinge för att jobba på Astras forskningsavdelning. Sov över där och jobba dagpass idag.
Har jobbat med dessa tre trevliga dedicare kollegor, Astrid, Annie och Tomas.



På det här jobbet har man hand om friska försökspersoner som ställer upp mot betalning att prova nya läkemedel. En helt annan värld jämfört med att jobba med sjuka som vi gör mestadels som sjuksköterskor.....
Inte helt fel att försökspersonerna är unga, friska, vältränade killar....
Här är dom fullt upptagna med att baka kladdkaka efter mitt recept...



På väg hem idag så slank jag in på en pizzeria och tog en öl och pizza, så nu är jag dömätt!
Här i Stockholm är det lika varmt som hemmavid! Helt fantastiskt! Barnen hemma har varit och badat både fredag och lördag! Ikväll har Sofia åkt på hamnfesten med Jennelie och Maria och Leif tog med sig Simon då han skjutsa ner dom.
Saras kompisar drog sig ur så hon blev hemma ikväll.....

Nu ska jag försöka sova i denna tryckande värme, känns inte så hoppfullt.....
#1 - - Sofia:

paradiset för dig att jobba på;)

#2 - - Mimmi:

NICE PLACE! Jag har badat idag. Kram

#3 - - Mamma:

Jaha nu förstår jag,du tror väl inte att dom behöver någon som servar lite till?Du är väl snäll mot dem!Puss och kram

#4 - - emmelie:

vilka läckerbitar ;);); haha skoja

Till top