annahallin

hej då

Allmänt Permalink3

Så var man i Stockholm igen då! Onekligen en trevlig stad och det känns alltid lite som att "komma hem", men att flytta hit? ALDRIG!!
Innan jag åkte så hann mina föräldrar komma förbi för att hämta Sara och Simon. De ska dit medan jag är på jobb.....
Så då passa vi på att gå och fika på Rättargården hos Sofia som arbetar några dagar där.
Här kommer gumman med fika brickan


Jag, Leif och mor och far.


Sedan drog mor och far och barnen till Finna. De har det bra där. Simon har badat x flera och de har plockat kantareller. Idag har de varit och fiskat men ingen storfångst blev det.
Leif har målat brädor hela dagen och Sofia har jobbat. De har haft "myskväll" med film i Moliden ikväll....

Jag har bytt boende här i stockholm. Har senste gångerna alltid bott ute i Enskede men de hade lyckats dubbelboka den lägenheten. Så nu bor jag ute i Örnsberg, men måste byta igen på söndag då familjen som rår om lägenheten kommer tillbaka. Får se var jag hamnar då....synd då jag bor ensam i en jättefin lägenhet med en jätteskön dubbelsäng:))

Nu är jag på jobbet på Astrid Lindgrens Barnsjukhus avd Q84. Här vårdas barn med cancer, tuff avdelning att jobba på, onekligen...men oxå vansinnigt rolig avdelning. Svårt att förklarara men dessa barn är verkligen riktiga hjältar, och deras föräldrar oxå. nyttigt att komma tillbaka någon gång då och då och arbeta här för att påminna sig om hur bra vi har det....

Ta hand om er nu!!

#1 - - Mimmi:

Tur att du inte har så mycket packning. Här skiner solen. Robert och Linda är på väg ut. Det ska dras kablar från nya solcellern. Det ska bli bättre visst. Begriper ingenting jag. Ha det bra idag. Kram syster yster

#2 - - Mamma:

Idag körde jag upp Sara kl10 så hon skulle hinna äta frukost innan det blev lunch,Simon vknade en stund tidigare.Han vill vara hemma här och bada idag så då kan ju vi klippa gräs för det behövs.Puss och kram.

#3 - - Sofia:

Det var mysigt att jag fick besök:)

Pappa har även kommit, både igår och idag.

Puss!

Till top