annahallin

STAVANGER

Allmänt Permalink4
Julaftonskvællen gick ju hur bra som helst att jobba och æven juldagskvæll och natt...nu ær jag inne på annandagen...halvtid med andra ord...

Trivs bra på jobbet, det ær inte lika modernt som Ahus men personalen ær bra. Saknar Ahus då man lært sig alla rutiner och att hitta øverallt...hoppas jag får åka dit næsta svæng i januari....

Fantastiskt ær att det ær snø hær, det ær visst inte så vanligt. Men tyværr har det regna  och frusit igen så allt ær knallhårt och glashalt, jag ramlade faktist då jag gick på jobb i går em....:(

Så hær har jag det dær jag bor, jag bor nere i en kællare...



Detta ær det gemensamma badrummet och køk/TV-rum



Utifrån ser huset ut så hær och jag bor i kællarfønster till høger....



Centralt och bra, men det tar 20 min att gå till Sjukhuset...men det ær skønt med en promenad:)

Hann inte prata med familjen på Skypen idag då jag ville sova så længe jag kunde innnan jag skulle jobba igen, men det har blivit en del SMS med Sofia, Sara har stængt sin telefon tills vi vet varfør det helt pløtsligt dras pengar på den...

Leif skjutsade ut barnen till Finna på Juldagen før att vara dær med Maria och Micke och barnen, Leif fick dock åka hem rætt fort då han har jour och kunde inte byta bort den så længe. I Finna fick de god mat och hade det myspys.

Idag føljde barnen Nordling/Bystrøms till Bonæssund och har sett hockey, spelat spel och haft myskvæll.
Maken har varit alldeles sjælv fredag och lørdagkvæll då han har jour, tycker lite synd om honom då jour på julen inte ger nå extra alls....tur att han har Manolito att gosa med....

Jag har inge jobb bokade på måndag och tisdag men jag hoppas verkligen att det dyker upp!!

Ha de!!
#1 - - Mimmi:

#2 - - Mimmi:

Här är det desto mera snö. Ska äta frukost nu och sedan måste vi ut och skotta.

#3 - - Nilla:

Hej Anna, kom hit vet ja, så kan vi jobba ihop på Nyårsafton. Kan bli trevligt, lite gott att äta och titta på fyrverkerierna över Stockholm.

Kram

#4 - - Mamma:

Det verkar riktigt gulligt där du bor,här har det snöat i natt också.Jag är mycket imponerad av mig själv,trodde jag skulle ha värdens träningsvärk idag men jag är nog vältränad för det känns inget alls,så det är bara att ta nya tag idag.Puss och kram.

Till top