annahallin

Snart hemma igen...

Allmänt Permalink4
Nu nærmar sig hemresan med stormsteg....har jobbat intensivt som vanligt och nu ær jag inne på min sista "vakt" som det heter hær i norge...
Vædret har verkligen varit varierande och det mærks att Stavanger borna inte ær vana med så hær mycket snø...nær jag gick hem en morgon så skottade en man sin uppfart med en sån liten spade som man kan fælla ihop och ha i bilen eller i ryggsæcken....och sand tror jag inte det vet vad det ær..en hade sandat med stenar som man har till akvarium...

Familjen hemma har återførenats i Moliden...far i huset var nøjd då jag pratade med han i telefon igår kvæll då han fått hem kidsen igen . Han jobbade sin førsta dag efter en veckas julledigt idag. Simon har varit i gympasalen på innebandy som MIK har ordnat under lovet før barnen i byn...och sedan tog han och Sara bussen till stan. Dær var redan Sofia som lunchat med kompisar och fixat naglarna:) Sedan blev det Alvin och gænget før syskonen Hallin. Simon hade fått det i fødelsedagspresent av syrrorna då han fyllde år, Bio och burgare!! pappa møtte upp och tillsammans køade de på Burger King:)
Sedan blev det skottning før pappa och Hockey før Simon och Sara; Modo-Brynæs 4-2 jaaaaaa!!! Sofia gick en promenad med Manolito som fått vara ensam hemma alldeles før længe....

Konstigt hur man stæller in sig..bara før att jag vet att jag snart ska hem så længtar man så intensivt efter familjen...så hær ær det alltid dagarna innan hemresan..hade jag stannat en vecka till så hade det gått oxå...vi ær konstigt funtade..vi mænniskor...

Ska bli skønt att åka imorgon, tyværr bara till Oslo, sedan åker jag vidare till Stockholm på onsdag morgon och till Ørnskøldsvik dær jag landar vid 14-tiden...maken hæmtar och sedan mys med familjen!! Måste en svæng till Puben och duka infør nyår oxå men det går snabbt:))


Visst ær de fina min lilla familj.....



Nu ska jag ta en runda till mina patienter...se om de lever...skoja lite...

puzzar och kramizzar
#1 - - Mimmi:

Vi syns på onsdag.

#2 - - Sofia:

Vi ses snart!:D<3

#3 - - Emmelie:

hahah du bra rolig du Anna!vilken tur att de lever ;) och du har en helt underbar familj!

#4 - - Camilla E Lindström:

Hej!

Snubblade in på din blogg för första gången nu i eftermiddag, på årets näst sista dag. Bättre sent än aldrig.



Fin och personlig blogg, kommer garanterat att besöka dig igen.



Hoppas att våra vägar möts via våra bloggar under 20hundra10.



Må så gott & Gott nytt år

Mvh Camilla, En mammas dagbok

Till top