annahallin

Onsdag

Allmänt Permalink3
Ursäkta alla trogna läsare att det blir ett sent inlägg, min klocka närmar sig 23 och jag längtar till sängen...
Idag hann jag med att tvätta lite och dammsuga, trava ved och suktande titta på det vackra vädret...innan jag begav mig till Bredbyn för att hämta Sofia.
Vi skulle göra stan lite snabbt, på listan stod;
(vi börja med att äta en mjukglass)
-Kofta till examen till Sofia-den hitta vi på Vero Moda
-Tratt till Manolito så han inte slickar på sitt sår på tassen-köpte en plastbit på zoologiska för 120 kr!
- Vin på systemet-lätt fixat bortsett från att det var kö!
- Present till Sofia från sina syskon-skicka Sofia på HM så fixa jag det på en grisblink!
Utöver listan så köpte jag en jättesnygg klänning på MQ och Bellisar att plantera på bron. Sedan titta vi på smycken på Glitter och Greens Guld och flanera runt lite på Åhlens innan vi gick till Gastronomia och åt jättegod mat!

Min sötnos som väntar på sin pasta. tack gumman för en mysig eftermiddag.


Det var meningen att pappa Leif skulle äta med oss men tidsoptimisten kom efter att vi hade ätit färdigt........



Men han hade iallafall 10 minuter på sig att äta sin kyckling-curry-pasta=)
Sedan så åkte vi till Nolaskogs Trafikskola för att gå handledarutbildning för att kunna övningsköra med Sofia. Där fick jag krama om min syster och systerdotter, hon ska oxå börja köra bil!
Sara har varit på fotbollsträning ikväll och  Simon har varit hos farfars i Hållen! Han är ledig imorgon så vi får sovmorgon=myyys
Just nu dricker jag ett glas vitt med isbitar som jag blivit serverad av min man och ska vika lite tvätt innan jag kryper till kojs!
Go´natt!
#1 - - Monica Westerberg:

Hej! Sitter på vanliga jobbet, snart hem och sova. Trevligt att se lite vår bilder från det vackra Sykkylven! Tänk att du hunnit vara dit igen -och ny inplanering i maj! Blev orolig att det hänt något på arbetet där - tänker på fam. och undrar hur de har det, hoppas allt bra. Vi har varit i fjällen, Wouggatjolme - gnistrande sol och skoterföre.Kram Monica

#2 - - Syster Yster:

Vi får det nog trevligt ikväll. Inget tråkigt gäng precis. Jag har stått vi spisen sedan 9 tror jag. Har varit på en joggingrunda också. Nu är Micke hemma så nu ska vi rulla ihop maten...

Kram

#3 - - Sofia:

Tack själv det var mysigt!

Till top