annahallin

Hem ljuva hem

Allmänt Permalink3

Efter en lång dag så är jag äntligen hemma!
Startade 07.35 från Sykkylven i morse efter att ha blivit skjutsad till bussen av Linda! Var hemma vid 18-tiden, trött och hungrig!
På Arlanda ringde min chef i Norge och gav mig ett mycket sorgligt besked, med tårarna rinnande hämtade jag ut min väska och försökte hitta till inrikeshallen, tyvärr så förhindrar tystnadsplikten mig att berätta mer!!
Hemma väntade kramsjuka barn och make. Sara var på fotbollsträning. Vi andra åt makaroner och korv-MUMS! Sedan så gick jag och Sofia en promenad med Mannolito och Simon cyklade....


Här är vi tillbaka efter promenaden.



Lite mys med barnen, packa upp, dammsuga och sedan isäng! Jo just, jag tog ett glas vin oxå.....det var gott!
Skönt att vara hemma!

#1 - - Syster Yster:

Hjälp va vuxen Sofia ser ut på bilden. Snygg jänta tycker moster Mimmi.

#2 - - Mamma:

Härligt att du är hemma igen. Instämmer med föregående skrivare, hon ser ut att må så bra.Puss och kram

#3 - - Sofia:

skönt att ha dig hemma!

Till top